vineri, 21 ianuarie 2011

Sunt banat


Fără a fi vulgar, potenţial viral sau apostol al vreunei religii nou inventate, secte aruncate de societate;

la postarea:

http://ora25.wordpress.com/2011/01/20/nocturna-pentru-cord-si-coarde/

am fost banat cu comentariul

"
magister ludi Knecht, prin bunăvoinţa dumitale, ne-a arătat acest privatissimum de rebus castaliensibus, al celui mai renumit "joc cu mărgele de sticlă"; cum menţiona şi Hesse este "preluarea şi prelucrarea muzicii populare slave în muzica germana cultă, începând de la Josef Haydn", încheiind cu "cele două capitole despre Schubert, în special despre cvartete..."

Hermann Hesse, Jocul cu mărgele de sticlă, Rao 1994, pag.194 jos

__________________________________________________

 este adevărat că la postarea:

am avut un dialog cu amfitrioana blogului:
la comentariul meu, după aproape toate iniţierile politicoase, am postat:

Scorchfield spune:
pentru această mediere pun la intrarea în iglu un “citat cităcios” de la cea mai albă, ineluctabilă fiinţă care a fost …

Quand les femmes se donnent la peine de penser, elles pensent souvent aussi bien que les hommes; seulement leur esprit ne sort jamais d’un certain cadre où il se renferme.

Iulia Haşdeu, Cugetări, ed. Saeculum I.O., 2010, pag. 77 sus.
:) ))

ei, de atunci, după ce am întrebat:

Scorchfield spune:
Dar sunt sigur că asta nu a supărat pe nimeni!
:)

am devenit proscris pentru acest blog.

Mulţumesc libertăţii şi democraţiei pe internet, pe bloguri şi reţele de socializare, de culturalizare, dar mă aşteptam la altceva...
Sigur, mai dau şi eu cu bârna, sigur greşesc, sigur mă evapor şi devin un fum alb...

photo by:
http://www.briancuban.com/confessions-of-a-banned-digger/

2 comentarii:

  1. Eşti sigur că nu-i vreo încurcătură? Şi pe blogul meu s-a mai petrecut ca unele comentarii de la prieteni să intre la spam, deşi eu nica, nica nu le făcusem. Şi de observat să observ peste hăăăăăt, nu ştiu câte zile.

    Wordpress-ul acesta nu-i chiar uşă de biserică :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic că nu, nu este vreo încurcătură!
    :)
    este poate vanitate, căci şi asta se poartă!

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc