miercuri, 30 noiembrie 2011

O mică meschinărie anonimă


motto prelungit
♜ ♞ 
    Paul Slazinger a pus pe cineva să-i aducă toate hainele și materialele de scris aici. Lucrează acum la primul său volum care nu e beletristică, și căruia i-a dat titlul Singura cale de a organiza o revoluție reușită în orice domeniu de activitate umană.


    În ce măsură servește asta la ceva : Slazinger pretinde că a învățat din istorie că oamenii cei mai mulți nu-și pot deschide mințile pentru a primi idei noi, mai întîi, mai înainte ca o echipă de deschiderea minților, constituită din persoane aparținînd unui organism special, să fi început să-i instruiască. Astfel, viața va continua exact ca mai înainte, indiferent de cît de dureroasă, lipsită de realitate, nedreaptă, grotescă sau vădit tîmpită ar fi ea.
    Echipa trebuie să constea din trei categorii de specialiști, crede el. Astfel, revoluția, fie în domeniul vieții politice, fie în cel al artelor sau al științelor sau oricare altul, va eșua cu siguranță.
    Cel mai rar dintre acești specialiști, este geniul autentic - o persoană capabilă să aibă idei bune, care nu sînt în circulație generală. „Un geniu lucrînd singuratic”, spune Slazinger este, „fără excepție desconsiderat, ca nebun”.


Kurt Vonnegut, Barbă albastră, Cartea românească, 1991, pag.200.


Dialogul din comentariile precedente:


Anonim 20:59 (acum 13 ore)
de fapt, ce-ai vazut la delphi?
nu stiu daca am inteles prea bine chestia cu banca: adica banca era acoperita cu bruma, cineva a stat, bruma s-a sters, etc, etc?


Scorchfield 21:12 (acum 13 ore)
Anonim

unde se vede că cineva a stat pe bancă? și cum s-a șters bruma?
la Delphi?
Niște pietre!


Anonim 21:54 (acum 12 ore)
pai eu am invatat asa (la matematica) ca daca vrei sa faci o demonstratie ea trebuie sa fie logica, clara, explicita. adica cf teoremei cutare atunci....


ziceai ceva de stat, mai vad ca ai scrilejit prin bruma sau chiar pe lemn ceva (niste litere, etc) dar nu pot sa spun ca intuiesc ce scrie pentru ca nu vad prea clar.


chestia tare este ca ma preocupa ce ai "vazut" la delphi. probabil ca nu ne vei spune celor interesati de acest subiect. oricum am vazut ca esti genul de "profesor" afurisit, care nu dezvalui tot ce stii.


Anonim 07:58 (acum 2 ore)
Practic voi, din lipsa unei vieti sociale, nu faceti altceva decat sa trimiteti semnale luminoase de ajutor catre altii ca voi, care traiesc doar pentru si prin internet. Help, hilfe, ajutor... Whatever. tot un drac! Aveti o varsta. Mai aveti si alte variante. Parerea mea. Exista, de exemplu, cluburi pentru pensionari. Sau cluburi de swingeri! Go for it!
Si pe banca aia e strigatul cui de ajutor, Scorchfield? :)))
______________________________________




Continuarea mesajului:


Banca a luat mat, de fapt nimeni nu i-a perceput mesajul.
Unii taie un cartof și văd acolo imaginea lui Isus, alții taie o buturugă și văd desenată o inimă, pe cer niște nori au desenat harta, conturul țării noastre, fotografia a fost chiar apreciată.
Banca a lăsat o dâră verticală, cineva a venit și a completat, altcineva a interpretat, mesajul a fost preluat.
În final banca a fost cea care striga ceva, în lipsa oamenilor ce stăteau pe ea; vine o vreme când nimeni nu se va mai așeza pe ea, vine o vreme rece cu mult întuneric. În țara mea și clădirile strigă, și copacii, și munții, în schimb pe majoritatea îi fute grija despre cel care observă asta.
Nu doresc comentarii anonime, am scris-o de multe ori, dacă le-am primit a fost din dorința de comunicare, viața mea particulară nu cred că interesează pe nimeni. În general, acei care nu pricep pe unde bat câmpii nu trebuie să comenteze, nu pot închide comentariile din cauza unor frustrați anonimi.

12 comentarii:

  1. sal scorch! aratau bine doua halbe de bere langa tabla.
    e joc nul daca e white turn; altfel in dreapta turnul da mat, stanga pana la penultima pozitie e remiza.

    iti multumesc ca imi oferi
    posibilitatea sa vizitez un blog super si sa cunosc un om minunat.

    RăspundețiȘtergere
  2. dacă turnul este alb jocul continuă! :)

    atunci vin posibilitățile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dezavantajul blogurilor: existenta unor idioti, magari, ghita bucatari. Partea proasta e ca sunt in numar mult mai mare decat bloggerii normali. In lume exista multi cretini, dar in viata reala te poti izola de ei. Pe net nu poti. Daca stiam de la inceput acest lucru nu-mi deschideam blog. Acum nu mai pot sa remediez nimic, chiar daca mi-as inchide (sterge) blogul. Pestele a scapat in apa. Singura solutie este ignorarea lor. Nu trebuie nici macar sa te lamentezi. Ca asta le face mare placere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu există decât un reflex al celor ce în viața reală au multe privațiuni, în virtual profită de acest anonimat, nu voi face muncă suplimentară de IT-ist pentru ei, o am pe a mea și-mi ajunge.
    Mă gândesc cu condescendență la acești anonimi, la viața lor adevărată, la felul cum încearcă să se ascundă și să tânjească la alții, fie ele femei, fie ei bărbați.

    Am ajuns în final la concluzia că se poate face și artă cu ei - cu acești celebri anonimi, de ce să nu-i băgăm în seamă așa cum incită excitându-se! :)

    Și în felul tău „mofturi” ai dreptate” :)

    RăspundețiȘtergere
  5. in fond ce ai putea sa-i ceri?
    la Delphi a vazut niste pietre,banca...cu sau fara bruma...niste scanduri acolo...in acest caz este logic ca in loc de nume sa fie un...anonim...

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce te-ai necajit din cauza anonimului? :(
    zau, crezi ca se merita?
    cum ar afirma un inocent copil, anonimul este un om rau.
    nu lasa sa starneasca in tine reactii nefiresti ;)
    zambeste scorchfield, ai uitat?
    zambeste-i chiar si anonimului. cu siguranta zambetul tau il va intriga :)

    RăspundețiȘtergere
  7. pacat ca te-ai suparat. eu sunt primul anonim. pot sa-ti scriu pe mail daca imi dai o adresa publica de mail. al doilea anonim cred ca este unul care are ceva cu mine. eu nu cred ca te-am jignit cind ti-am spus profesor afurisit. cred ca a fost asa ca un alint/tachinare. acesta este dezavantajul internetului. pierdem "sonorul". mi-ar parea rau sa nu mai vorbesti cu mine. pentru ca citesc cu placere ceea ce scrii si am aflat lucruri foarte frumoase. ti-am spus ca scrii cu schepsis.

    Si eu credeam ca de-abia azi dimineata am inteles chestia cu delphi "niste pietre". niste pietre de-cazute

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonimul ne dă idei interesante.
    :))
    De fapt, e bine intenţionat în demersul lui. Dar ignoră preferinţele noastre. De unde până unde cele 2 opţiuni?
    Eu sunt prea tânără pentru cluburile respective şi complet dezinteresată de swing.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Blue Freedom
    în toate este un început! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sau...nu!
    :)
    Se poate muri înainte de pensionare sau poţi refuza practici sexuale care nu-ţi spun nimic.

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc