joi, 10 noiembrie 2011

Domnișoare de onoare

Onoarea este o favoare pe care omul o primește o dată în viață, se naște cu ea și pierderea ei înseamnă o mare tragedie pentru bărbați și un ritual fastuos, dorit și emancipat pentru fecioare, adică pentru cele ce vor să devină femei, în această privință a pierderii.

Idealul așa ar fi fost, vremurile în care trăim nu mai fac o reclamă organică a acestei pierderi de onoare pentru domnișoare, aleasa se presupune că ar fi și dacă n-ar fi, are sigur pe cineva în alianță rituală care este; fecioară.

Pregătiți-vă astfel, ca în acest ritual al nunții, să întâlniți cu adevărat fecioara, care dacă nu este mireasa, sigur se află prin domnișoarele de onoare.

Aruncarea buchetului, a acelui buchet de flori pregătit special, rearanjează continuitatea și promisiunea tacită a întâmplării prinderii acestuia și realizează dorința celorlalte de-a face parte în viitor, din acest film al mariajului, neapărat în rolul principal.

Sigur printre toate aceste domnișoare de onoare se află și cea care visează - poate fără să vrea, la gândul că va deveni femeie și prinderea buchetului îi mai taie din invidia aruncată asupra celei ce aruncă acest buchet.

Se poate remarca, că aceste minunate domnișoare de onoare sunt poate mai emotive decât însăși mireasa, emoția lor participă -acesta este și farmecul, la întregul ritual al unirii bărbatului cu femeia.

Poate că mulți nu-mi dau dreptate și cele descrise mai sus devin un of! pentru multe domnișoare sau femei ce au fost domnișoare de onoare, dar ceea ce doresc să transmit este că o viitoare mireasă în alegerea ei privind domnișoarele de onoare, merită să aleagă și o fecioară, sigur printre prietenele sale există și dacă nu printre prietene, sigur printre rude. Astfel va da o șansă acesteia, căci această neprihănită prin asta va fi mai vizibilă și sigur căsnicia miresei ce a făcut această alegere va fi mai mult ca sigur fericită: cum se citește în cartea sfântă; ”cine are urechi să audă și cine are ochi să vadă”.

16 comentarii:

  1. tare postare!Mda, cam unde mai sunt fecioarele de altădată?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate în ce privește altădată, eu scriu că viitoarele mirese greșesc că nu-și aleg adevărate fecioare printre domnișoarele de onoare. Ritualul nunții, chiar dacă acum este mult schimbat, trebuie păstrat în simbol, ori pierderea simbolului înseamnă întreruperea, secționarea însăși a ideii în care ritualul a fost satisfăcut.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...deci domnisoarele de onoare isi pun onoarea in joc, garantand onoarea miresei cum ca aceasta ar fi fecioara, conform unor vechi azi ironizate credinte.

    Ce ramane misterios e faptul ca sintagma "a pune in joc" trimite clar la o conventie, de ochii lumii... In final, totul tine de spectacol, desi sentimentele pot fi autentice in draci :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Totul în favoarea unei garanții, ascunsă chiar, aceasta dă prilejul autenticității precum scrii. Dar cine stă să mai judece astăzi acest spectacol, numai fecioarele mult doritoare și invidioase poate! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. este interesant acest aspect in ciuda realitatii din ziua de azi.

    rasuflu oarecum usurata. nu voi avea aceasta grija intru-cat nu-mi doresc sa ma marit! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. "Ritualul nunții, chiar dacă acum este mult schimbat, trebuie păstrat în simbol, ori pierderea simbolului înseamnă întreruperea, secționarea însăși a ideii în care ritualul a fost satisfăcut."
    Perfect..adevarat!! Felicitari pentru postare!!

    RăspundețiȘtergere
  7. cristina
    clubul celor care nu vor să aibă o familie este în creștere, face bine concurență celor care divorțează, alegerea îți aparține, dar bănui că te vei răzgândi! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dadada, cu siguranta.
    Asta cand fat frumos pe un cal alb o sa apara :)) pana atunci casatoria o sa mi se para in continuare o actiune demna pentru cei inconstient de curajosi :) .
    Eu sunt doar inconstienta nu si curajoasa. Partea cu curajul ii revine fatului frumos calare pe la fel de frumosul lui cal :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Calul alb astăzi se numește Q7, iar făt-frumos este un corporatist care a văzut toate capitalele europene, în fiecare executând câte un team-building!
    Scrie-mi că eu greșesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) hai ca m-ai amuzat.
    Nu, nu gresesti daca parerea ta este una la modul general.
    Eu nu astept fatul cu Q7.
    Eu nu astept nimic de la nimeni, doar de la mine.
    Fetii aia de care spui sunt pentru femeile incapabile sa obtina ceva de la viata, altfel decat "zambind" la comanda ;-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Măi-măi! :), cristina scrie-mi că nu ești frumoasă și nu visezi deloc, ceea ce voi citi eu să fie în defavoarea ta, mai scrie-mi că ai reușit în viață (sau n-ai reușit) fără să faci un compromis, ratările tale s-au datorat vremurilor nicidecum oamenilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. pai iti scriu ca visez mereu de cand ma stiu. atat cu ochii inchisi dar mai ales cu ei deschisi, insa visele mele nu implica niciun posesor de Q7 langa care sa-mi petrec in umbra restul vietii.
    iti mai scriu si ca da, sunt frumoasa (si modesta) in limitele bunului simt, dar asta nu are nicio legatura cu visatul.
    iti mai scriu si ca tot ce am reusit/realizat, am facut-o doar pe fortele proprii fara sa ma simt neajutorata si fara sa cersesc sprijinul cuiva.
    deci da, meritele sunt integral ale mele.
    recunosc si ca sunt norocoasa de felul meu (vorba aceea, pune mana pe chelie sa castigi la loterie)si am intalnit numai oameni minunati carora m-am alaturat cu inima deschisa, iar de cei pe care i-am considerat "periculosi", m-am indepartat fara prea multe tamtam-uri si vaicareli.
    compromisurile pe care le-am facut si care sunt oricum nelipsite din viata oricaruia dintre noi,nu le categorisesc a fi scandaloase ci doar necesare.
    deci, ca sa concluzionez, fat frumos in viziunea mea nu este posesor de Q7 ci doar un tip suficient de inteligent incat sa ma imblanzesca si sa ma pastreze. si cum un barbat inteligent are si simtul umorului, sunt convinsa ca acum zambesti ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Viața-i oportunitate, însăși felul ei de manifestare ne arată asta, iar omul este mai mult chiar; mai trasează și principii, dacă este precum scrii tu, atunci începi bine.

    :)

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc