marți, 9 noiembrie 2010

Să nu fie ultimul meu gând despre Roşia Montană

M-am obişnuit să mă uit în sus când plouă, să văd de unde vine ploaia, aşa, ca să-i văd unghiul. Nimic fermecător în asta, doar gestul. Prin asta scriu că vreau să nu am dreptate, nimic de nuanţat, doar scrisul.
La Roşia Montană sunt planuri mari, poate nici cei de la Cernavodă nu întrec aceste proiecte în dimensiunea lor financiară.
Site-ul oficial este rmgc.ro
Cine are curiozitatea, poate să-l parcurgă, sunt patru mari obiective: Economie, Mediu, Patrimoniu şi Comunitate. Există şi un ziar, se numeşte Ziarul de Apuseni, acesta relatează despre tot ce mişcă în legătură cu Roşia Montană. Toate acestea fac parte din conştientizarea opiniei publice asupra proiectului, pas cu pas, termen cu termen.

Nimic nu este nesigur acolo, în paginile ziarului sau ale site-ului, totul este perfect; opiniile specialiştilor din toată lumea ce s-au aplecat prin bunăvoinţa lor asupra acestui proiect sunt extrem de favorabile. Lumea exultă, va fi fericită, va pluti într-o bunăstare.
Să nu am dreptate şi istoria să nu se repete. Eu să fiu cel care dă cu piatra, chiar şi în baltă.

Îmi aduc doar aminte că am citit că înainte de lansarea Titanicului la apă, termenul de nescufundabil era la modă. Să nu aibă asta nimic cu scufundarea în întuneric a logicii mele.

Imaginea reprezintă trei fete de la Roşia Montană, Trei Graţii la care le-am promis că le voi duce fotografiile :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

mesajele anonime nu se citesc