joi, 7 iulie 2011

Despre toate acestea


Căci despre "toate acestea" s-a scris foarte mult până acum. Prezentul se poate lăuda cu o arhivă incomensurabilă ce cuprinde toate acestea. Cele mai lăudabile, sondabile, privind toate acestea sunt în scrierile Doamnei M. Felul universal în care au fost cuprinse toate acestea dau la iveală cele mai ascunse, şi de ce nu le-am numi pe cele mai ascunse, cele mai dorite,  în toate acestea.


N-am primit lecţii de gramatică sau de structuri lexicale, Doamna M mi-a arătat ceea ce este cuprins în toate acestea, felul imaginativ în care mi-a descris totul ţine de simbolistica geometrică a constelaţiilor, dacă un exemplu sau două ar lămuri mai repede toate acestea aş pomeni de Casiopeea şi de Orion, mai ales de centura ultimului.


Mă limitez de fiecare dată să descriu "toate acestea", sigur va trebui odată să o fac odată, şi atunci înnebunind, să umblu pe străzi agăţat de căpăstrul unui cal.

6 comentarii:

  1. Sper din tot sufletul meu că postarea asta n-are nimic de-a face cu vreo conversaţie de-a noastră.

    RăspundețiȘtergere
  2. (mă faci să-mi iau la puricat toate textele, că la răvăşeala din mintea mea şi la graba cu care scriu, cre'că n-aş lua notă de trecere la "extemporalul" acesta.)
    :(

    Ţi-am mai spus cândva că mă sperii. Ei bine, se întâmplă din nou!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Accept ideea că o înşiruire de comentarii pot da naştere unei conversaţii, cam banal explicat; în rest, în felul meu subiectele mă privesc mai mult pe mine decât pe alţii, sigur nu are legătură cu tine.

    :) asta, adică zâmbetul este mai aproape de ironie decât de cele semnificate de veselie, dar trecem şi peste astea !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebui căutat "toate acestea" în textele tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc pentru lămurire.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am postat câteva rânduri despre un mare film, sigur vei înţelege acum cele comentate de mine aici despre tine.

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc