sâmbătă, 11 decembrie 2010

Clip optimist de Dan Perjovschi


citat    

     Şir de mercedesuri în faţa Guvernului.
     Miniştrii mai vor bani. De la buget.
     Berceanu pe fotoliu cu celular. Oameni în top.
     Lidera de sindicat cu celular. Cutare ia mii de dolari pe emisiune. Directorul găurii negre şi el.
     Facilităţi pe banii fotbaliştilor.
     Se construieşte Catedrala Neamului.
     Ce bine că unii o duc bine.

Dan Perjovschi, 20/22 Douăzeci de ani de texte, Cartea Românească, 2010, pag 113.

P.S. Am citit pe sărite începând din librărie, apoi pe scările rulate, apoi ducând coşul zilnic din hipermarket, apoi am copiat...
Am să revin pe marginea acestei cărţi, ţin să precizez că textul de mai sus era datat de autor în 1999.
Ţin să mai dau încă un citat, ultimul de aici, ultimele rânduri din carte,

Dan Perjovschi:


Stimată redacţie,

Întrucît acum nu mă pot concentra deloc pe problemele României, vă rog să republicaţi oricare dintre ultimele 50 de Vis à vis-uri (că oricum nu s-a schimbat mare lucru).

pag.292

2 comentarii:

  1. @Alice Georgiana
    Sunt aici nu pentru a face bani, când voi muri de foame am să te caut! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ţi-ai şters singură comentariul cu: "Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca ___________ si inscrie-te!"

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc