miercuri, 30 martie 2011

Burroughs & Madona

pentru pantaCruel

http://biblioklept.org/2011/02/10/william-burroughs-and-madonna/
     Fără să am nici-o deprindere, am dat de această fotografie a anilor `80, impresionantă este dinamica ei, felul interesului fiecăruia; deprinderile lor.

     Nu am nici o consternare, îmi place toleranţa, îmi place eterogenitatea, îmi place tot ce este în calea afară de neprincipial, de cosmic şi primitiv, numai că las pe seama celor care merită cu adevărat în faţa muzelor să facă aceasta.

     Sigur că la momentul fotografiei, chiar a anului în care ea a fost făcută, dacă ochiul meu o vedea, mintea se lega imediat de boşorogul din spate; "ce caută el acolo?" şi de Madona pe care o ştiam like virgin, ce dracu fumează acolo!

     În final, doresc să-mi exprim gratitudinea faţă de ambele personaje în felul meu, citindu-l pe Burroughs admirând ambiţia Madonei.

12 comentarii:

  1. Scorchfield, vreau sa-ti multumesc ca m-ai bagat in seama pana acum.
    Sunt fericita, cred ca e una din cele mai frumoase zile din viata mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana

    Rulz = Rules !

    Crezi că Madona a inventat vreo regulă?
    Pot să afirm răspicat, că nu!

    Regulile erau de fapt descoperite cu mii de ani înainte. Antropologii scriu şi vorbesc de adaptabilitate, eu scriu şi vorbesc de muze; eu mă cam ascund!

    În final, ţin să-ţi împărtăşesc -pentru că ţin la tine, că eu aflu şi de fapt nu scriu nimic nou!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti zic aici si dupa sterg mesajul ca e off topic, dar vreau sa stii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări!
    Drumul greu de acum începe, "să poţi ţine steagul sus", scria Virginia Woolf, îţi doresc asta, dar trebuie trudă!
    :)

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc