joi, 31 martie 2011

Ulise care nu apare


Pentru că imaginea eroului este rară, chiar şi vasele de lut ars antice conţin doar contururi, noi putem discuta de Ulise în absenţă. Ulise călătoreşte şi noi ne dăm cu părerea.

"Circe, vrăjitoarea cea rea, i-a transformat pe tovarăşii lui Ulise în porci", mi-a dictat autorul desenului şi l-am trimis la plimbare, deja dorea să-mi explice cum arăta tronul vrăjitoarei Circe şi ne abăteam de la subiect.

Două elemente mi-au atras atenţia, vraja sau lichidul care provoacă vraja are un duh, presupun de unde vine şi cel de-al doilea fiind conturul deosebit de încârligat care-i cuprinde pe tovarăşii lui Ulise.

De ce în desen un tovarăş de-al lui Ulise nu este complet transformat în porc, este o întrebare!
De ce autorul l-a făcut pe acesta -din rândul de mai sus, cu cap de porc, este a doua întrebare, în sensul că de ce de sus în jos transformarea şi nu invers.

Privind desenul îmi vine să mă pocăiesc, să iau toate pedepsele lumii asupra mea, înţelegând prin asta: că oricât vrem tot creăm!

Publicitate: Cazan cu mâner pentru picioare, în volum de 200 L la 800 de lei noi, duhul vine numai la comandă, tocmai din Arabia celor 1000 şi una de nopţi prin SMS, numărul o să-l publicăm numai dacă avem cel puţin 100 de comenzi; ştiţi că dânsul şi-a exprimat dorinţa, că nu-i prea place să piardă timpul, aşa că purcedeţi.

2 comentarii:

mesajele anonime nu se citesc