joi, 20 octombrie 2011

Prin fața mea - Eu


Nu recunoaștem nimic, un gând se ascunde. În felul său gândul sapă asemeni unui căutător de pepite sau de diamante, în oboseala ce urmează acestei munci extenuante, omul visează: este acasă ca într-un tablou, în spatele său este iubita sau soția. Din tablou privește drept, vede totul, nimic nu poate să-i scape și totuși prin fața lui trece alergătorul, este eu-l său și el-eu-l privește din tabloul vieții.

Nu-mi scapă nimic, sunt clădit din sticlă, din suprafețe de sticlă, prin mine lumina -inundându-mă găsește scăpare, sunt luminos!

Minunata operă de artă o găsim în Athina, la intrarea dinspre nord, ocolind centrul. Este imediat după ambasada S.U.A, unde, dacă suntem atenți, ne dăm seama că ambasada a ceea ce a fost U.R.S.S.-ul de pe Kiseleff este pepsi cu gheață.

Sunt înclinat spre alergare, n-am pași asemeni vrabiei, un instinct tahicardic mă îndeamnă să caut, să sar asemeni celor viteji de la Marathon: să sar în pașii lui Pan în ceea ce Costas Varotsos a reușit să facă în Alergător. În acest Alergător de cursă lungă...

12 comentarii:

  1. parca a fost prins in era glaciala...
    fantastica ne-miscare....

    RăspundețiȘtergere
  2. încotro mă-ndrept? și încotro privesc? ar fi întrebarea, dar răspunsul aparține alergătorului de cursă lungă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place statuia! Bine a spus Pandhora, parcă l-a surprins glaciaţiunea.

    Scorchfield, unde te grăbeşti aşa?!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Și lumina pe care o vedem privind soarele ni se pare doar galben-portocalie și când te gândești cu ce viteză vine din stea, este atât de tânără, are doar câteva minute ...

    Tempus edax rerum! scria Ovidiu, primul poet național al acestor locuri dunărene, mai ales că eu simt asta când stau! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Scorchfield:
    si daca realitatea asa este de fapt si de... strâmb?

    RăspundețiȘtergere
  6. așa este ... acum cât este de strâmb locul? se individualizează claustrobia socială a fiecărui individ, pentru că privind fuga acestui alergător ne dăm seama că locul este și strâmt!

    RăspundețiȘtergere
  7. unele locuri sunt prea incete, iar alte obiecte au inceputul ratat, asa cum se arata in imaginea urmatoare:
    http://asseenontheinter.net/index.php/steel-wire-sculpture-tomohiro-inaba/coffe

    RăspundețiȘtergere
  8. ok!

    Not Found
    Apologies, but the page you requested could not be found. Perhaps searching will help.


    mai odată! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Steel Wire Sculpture – Tomohiro Inaba despre asta era vorba, eventual sa o cauti tu pe net.
    Asta era adresa http://asseenontheinter.net/index.php/steel-wire-sculpture-tomohiro-inaba/

    RăspundețiȘtergere
  10. ooo! minunată! iRealitatea sau aRealitatea!

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc