joi, 7 octombrie 2010

Criza interpretării


Priviţi imaginea şi nu înţelegeţi nimic.
De ce?
Pentru că nu sunteţi acolo, nu faceţi parte din peisaj şi... cea mai cruntă greşeală, comparaţi.
Imaginea în ansamblul ei este distructivă, ea reprezintă un articol

http://news.yahoo.com/s/yblog_exclusive/20101007/pl_yblog_exclusive/everyone-hates-the-deficit-e2-80-94-but-likes-the-spending

n-are rost să-l citiţi, ce pricepeţi din el nu face parte din cultura, sau din civilizaţia voastră, ceea ce vă contrariază este pachetul de ceai din stânga sus şi de aceea, încă o dată deveniţi nervoşi, de ce? pentru că de fapt faceţi parte din criză!


http://www.libnot.com/2009/04/15/tea-party-success/

4 comentarii:

  1. :-)) deci esti un scump, mah. un irecuperabil. nu te merit.

    *huge-hug*

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi dau seama de fiecare dată când văd ceva şi nu pricep, cât de prost sunt, când am spus asta, toţi au râs de mine, cât au înţeles ei nu i-am mai întrebat? asta de ruşinea cauzată de hohotele lor.
    Când mi-am dat cu părerea, fie ea subiectivă, nu generatoare de adevăr, am primit şpiţuri în cur, nu pentru că era fals ceea ce eu am spus, ci pentru faptul că nu am spus adevărul lor :)

    (ţuc mic pe obraz)

    RăspundețiȘtergere
  3. fuck is good, fuck is funny
    many people fuck for money
    if they think that fuck's not funny
    fuck them all and take their money.


    *wink*

    RăspundețiȘtergere
  4. fuck the fucking fuckers!

    asta-i trilogia, dar nu-mi aparţine, normal!

    :)

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc