marți, 1 ianuarie 2013

Primul pițigoi (3D) de pe 2013


8 comentarii:

  1. Ce frumușel este !! Cred că te-a colindat , ca să îți meargă bine tot anul ;) .

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Se pare ca tu esti singurul artist care te-ai gindit sa "promovezi" pitigoiul pe post ....vestitorul primaverii. daca mai apucam adevarata primavara. Daca formele cunice sau conice (nu am mai sters din lene) nu ies din tipar....

    RăspundețiȘtergere
  3. pare vesel si zglobiu micutul cantaret!
    un 2013 (in)cantator iti doresc cu tot dragul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim
    ai dreptate în ce privește pițigoiul, iar eu am citit prima dată formele „runice” în loc de cunice -de vină fiind trecerea-ntre ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. pandhora
    prima zi a anului este cea care-ți rezervă bănuiala că s-ar putea să fie așa tot timpul (anului), de aceea -fără să fiu supertițios, o plimbare lungă mă pregătește de ceea ce are să vină.
    Îți doresc și eu un La mulți ani cu mulți mulți bani, dacă greșesc atunci să fie altceva... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O pasăre vioaie, o încregătură, cerul albastru deschis - inspiratoare imagine!
    Un an bun, cu cer senin și cu puterea de a trece de orice încrengătură!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc doamnă,
    Vă doresc ca acest să vă impresioneze nu atât prin despărțiri (de elevii ce termină) cât prin provocarea unui nou început.

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc