duminică, 27 mai 2012

În căutarea disperată a unui mesaj - new Pavlov

pentru surorile Marx

Bunicii i s-a cumpărat un telefon mobil, dar ea nu a înțeles nimic. Atunci fiul ei, tatăl nepotului ei, i-a explicat și i-a arătat că atunci când va suna telefonul, nepotul ei se va auzi (pe post de sonerie) așa cum ea îl știe, gângurind și râzând, făcând baie în văniță.


De aceea bunica nu mai răspunde niciodată la telefon, atunci când fiul ei o apelează, pentru că ascultă până când se descarcă bateria, ascultă cum nepotul ei face baie.

7 comentarii:

  1. era doar o pledoarie împotriva telefonului mobil!

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord, dar am simţit compasiune pentru bunicuţă şi m-a întristat această distanţă între oameni pe care o naşte tehnologia actuală. Pare că suntem atât de aproape unii de alţii şi, de fapt, depărtările cresc fără să ne dăm seama pentru că aceste obiecte falsifică prezenţa celuilalt.
    Serios că mi se pare foarte trist!

    RăspundețiȘtergere
  3. La piață o băbuță îmi cântărea căpșunile când îi sună telefonul de la brâu -de-acolo unde ține și banii; a răspuns, i-am făcut semn să-mi dea punga din cântar, erau cu 8 lei Kg, cântărise de 10 lei, n-a fost nevoie să-mi de-a rest, cântarul era electronic.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    Bine, am înţeles. E mai bine să las pe altă dată filosofia distanţelor induse de tehnologia modernă.
    Gata, zâmbesc!
    E ok acum?

    RăspundețiȘtergere
  5. Este OK, am dat un exemplu gen Seinfeld... este OKOKOKOK! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok şi Ko?
    :))))
    Nu mi-am dat seama că ar avea legătură cu Seinfeld fiindcă nu prea l-am vizionat. În schimb mi se pare că tocmai ai lasat să se vadă copilul din tine.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc