miercuri, 13 iulie 2011

Cele 4 profile ale lui ArtisticCommunism


Cel din planul îndepărtat priveşte marea, nici mai sus, spre cer, nici în jos spre apă; un paralelism îi bântuie existenţa de creaţie.

Mai jos sunt gnomii interiori ce participă la act, unul perfecţionist, nervos, atavic; altul cu un nas enorm ce miroase ideea -o capcană de senzaţii şi ultimul, chiar lângă apă, este un gnom raţional care cu ochii închişi, având peste ei o pătură solară, gândeşte tot timpul, dar mai are şi un soi de mândrie interioară.

6 comentarii:

  1. :)))))))))) buuun articol:)
    de inalta clasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) sper să placă şi celui implicat!
    mulţumesc Karina.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Te salut, man!
    Frumoasa interpretare.

    RăspundețiȘtergere
  4. ah Scorchfield,
    asta cu mandria nu sunt de acord cu toate ca nu eşti singurul care-mi spune:))

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Să fac o erată şi să scriu în loc de "un soi de mândrie interioară", "puţină mândrie interioară" ar fi prea târziu şi desuet, tocmai de aceea în felul meu, mi-a plăcut ultima reprezentare grafică pe care mi-ai făcut-o; sunt cu dosul în sus, expus, sigur unii abia aşteaptă să mi-o tragă :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. andreiraduM

    încercarea moarte n-are! :)

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc