joi, 18 noiembrie 2010

Calypso


Nu există femei frumoase, o memorie falsă ne inundă conştientul.
"Plasa aceea de prins suflete" are ochiuri atât de mari încât orice vibraţie interioară face opacă orice cale de salvare.

Când am întâlnit-o pe Calypso, mi s-a părut o clipă că aud vocea Penelopei, a copilului meu, ca un văzduh ce trecea pe lângă mine. În schimb ochii mei au privit-o pe Calypso, cu toţi anii ei, cu toate formele ei, cu toate cuprinderile pe care mâinile - într-o etalare zburdalnică au făcut că văzduhul amintirii să eşueze departe de mine, fără să mă atingă, fără să mă înconjoare.

Am coborât, ca de fiecare dată pentru a urca, am cuprins toată marea şi zgomotul valurilor m-a ameţit, de aceea nu există femei frumoase pentru că orbiţi de ele - de femei, nu mai avem cum să le mai observăm şi frumuseţea.

10 comentarii:

  1. Nu-mi dau seama cum se simțeau grecii. Ei, bărbații, aveau trupuri dumnezeiești, dar aveau femei atât de urâte încât deveniseră, în proporție de 80%, homosexuali...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam aşa, dar Ulise a avut parte numai de femei frumoase, fie ele zeiţe, vrăjitoare, sau de neam înalt... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O fata frumoasa, pe jumatate lesbiana, :) mi-a spus odata ca numai o femeie stie ce/cum vrea alta femeie. Daca principiul functioneaza la fel si la barbati, poate grecii il descoperisera :)

    In plus, la greci era cam "de porc" sa fii un barbat cu dare de mana si sa nu ai un iubit tinerel.

    RăspundețiȘtergere
  4. femeia e un concept si nimic mai mult. Apartine discursului si atat. Dovada e discutia de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adela, spune-mi şi mie ca să te audă şi ceilalţi, mai mult despre acest concept numit femeie, chiar sunt curios, căci n-am pic de experienţă în asta.

    Cred că nu te superi pentru asta, la câte împinsături am avut noi deja, pe aici, prin virtual! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Liviu,
    de fapt femeile ştiu tot, dar nu vor să ne spună nimic nouă -bărbaţilor, ele între ele au descoperit ceea ce noi nu vom şti niciodată, încercând să aflăm devenim homosexuali :), deci ar trebui să tragem numai cu urechea! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Scorchfield, nu vreau sa deschid aici o eterna polemica, insa doar atat vreau sa zic: 1) instinctul le-a dus in locuri unde ratiunea domnilor n-a prea patruns 2)mai e vorba si de anatomie, care e forma, iar femeile au mau multa "anatomie" decat barbatii, de unde si mai multele motive de admiratie 3) una e sa traversezi "anatomii" straine (precum fac barbatii la femei) si alta e pe cele proprii (lesbianistic). Multa forma + multa instinct = love de un tip special, strain ratiunii masculine, de e-n cap de gay or not :)

    Daca nu am fost destul de clar, ma bazez pe instinctul vostre :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Liviu,

    Instinctul meu se apleacă asupra liniei curbe, pe care femeia o îmbogăţeşte; când devin cinic, femeia se zburleşte la mine în linii drepte şi atunci nu-mi mai place.

    Nu-mi mai place că am devenit cinic sau că liniile ei drepte au devenit tangente la cele curbe şi anatomia ei s-a dus naibii, nu ştiu, am să mă mai caut! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Scorchfield :) Asta e o alta chestie: de cate ori ai auzit despre o femeie ca se spune ca e cinica? Dar barbatii? Ohoo-ho, e lumea plina :))

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc