vineri, 10 mai 2013

Femeia cu pana

6 comentarii:

  1. Hmm... e de ajuns să aduni sau să scazi orice valoare la zero, oricât de mică, și deja echilibrul dispare. Dar cât de greu trebuie să fie obținerea acelui zero?

    Oare un bărbat ar fi putut face așa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai complex "spectacol" (fara cuvant) pe care l-am vazut in viata mea- balet, teatru, filozofie, arhitectura (fizica, matematica -geometrie in spatiu), poezie, religie, practica spirituala si medicina/terapie

    faracuvantul care sugerand cuvantul te lasa fara cuvant

    RăspundețiȘtergere
  3. Înmărmuritor.
    Totul unduitor în femeia cu pana pe dinăuntru, şi în înafară lent, static, rotitor.
    Simţi, privind, cum se dizolvă timpul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lotus
    Deci ți-a plăcut... și mie, uneori doresc să fiu și eu un zero, pentru o clipă.

    RăspundețiȘtergere
  5. qwykx

    era să scriu quiks,
    Am văzut peste șapte minute dintr-o nouă formă de artă, doamna ne-a uimit.
    Mult echilibru, și eu nu pot asta, sunt invidios.

    RăspundețiȘtergere
  6. Camelia
    Sunt sigur că doamna se uita la ceasul din fundul sălii, aproape tot timpul, se grăbea cred, altfel ne ținea până seara :)

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc