vineri, 17 mai 2013

Desert of slitherine

http://slitherine.com/games/panzer_corps_ak
31 martie 1941
Prima zi (ziua debarcării)
Dragă Elga,

Sunt în nordul Africii, după două zile de furtună purtat de navele de transport din Sicilia.
Sunt în El Agheila, un oraș în care nisipul este ca apa, iar apa este sărată.
Îți scriu din abteilung panzer; este locul meu de unde văd războiul, este locul meu de unde nimeni nu mă vede, în afară de inamic.
Fac parte din Divizia a V-a Ușoară, numele adevărat este codificat, însă pentru corespondență (și pentru Poștă) folosim aceste numerotări.
Ca ofițer mi s-a încredințat un translator arab -este tot timpul lângă mine, astfel pot coordona foarte bine în teren activitatea necesară în vederea pregătirii de luptă.
Arabul are un nume complicat de aceea nu pot să-l scriu, în schimb, tot timpul lângă el este fiul său -cu un alt nume complicat, însă am surprins că prescurtându-l îi place -fiului. De aceea îl strig Amin și vine tot timpul -pentru că dorește să învețe germana, dar nu de la tatăl său, care vorbește stricat, ci de la mine.

Ce repede trec anii, ieri student la Tübingen, astăzi comandant de tanc. Ieri tânăr și dornic de aventură, azi sătul și plin de ură. Trebuie să-i terminăm pe englezocii ăștia stupizi.

Ieri, la un exercițiu de tragere, câteva ținte aeriene au fost luate de vânt. Totul a fost atât de brusc încât l-am întrebat pe tata lui Amin ce se întâmplă. Mi-a spus că vine furtuna. Furtuna de nisip.

Ceea ce a urmat nu pot descrie. Fiind departe de oraș, în plin deșert, tunurile antiaeriene de 88 de mm au fost acoperite de nisip. Furtuna a adus cam doi metri (pe verticală) de nisip. A fost o baie de nisip. Am râs când am auzit că berberii fac băi de nisip. Vărul lui Amin este berber, a venit azi dimineață cu pelerina lui albastră (culoarea este oarecum albastră), care îl ferește de arșiță. Am raportat colonelului.

Acum trebuie să mă pregătesc pentru ofensiva spre est, spre Egipt.
Îți doresc toate cele bune.

Heil!

al tău,
Johannes Streich

http://slitherine.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

mesajele anonime nu se citesc