duminică, 4 martie 2012

Off road



10 comentarii:

  1. Super tare !! Multă adrenalină....

    RăspundețiȘtergere
  2. ce imagini faine :)
    nu stiu cum e sa fii intr-o astfel de masina dar mi-ar placea sa aflu...cred :)

    RăspundețiȘtergere
  3. parcă simt nevoie de ceva oxigen...am să descompun apa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Crisa
    Și nu numai, am ajuns în locuri sălbatice, locuri ascunse, pe care le găsești poate numai în rezervații, sau în regiuni montane întinse și noi eram numai la 30 de km de Timișoara!

    RăspundețiȘtergere
  5. pandhora
    am fost invitat de un prieten, habar nu aveam cum va fi... n-am condus eu, dar mi-a țâțâit de câteva ori curul -am voie să scriu așa-, mai un pic și eram ud! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Rodica
    merită toți banii o astfel de excursie, când te dai jos din mașină ști că pământul este rotund, adică se învârte cu tine și în învârteala asta ești hiperventilat.

    RăspundețiȘtergere
  7. te-ar tenta sa o faci si tu,nu e asa? :)
    imi place cerul din fotografia ta...
    parca e tot un fel de zapada...

    RăspundețiȘtergere
  8. tinjire catre aventura miscarii greu controlabile.

    aservirea simturilor sau eliberarea afectelor?

    RăspundețiȘtergere
  9. Sâmbătă soarele a străpuns plafonul de nori, locurile au devenit luciferice, aveam senzația că urmează marea debarcare a le unor nave extraterestre.

    Acum sigur nu, nu vreau să avariez nimic, nici pe mine, nici pe alții!

    Cine știe, poate în viitor, oricum urmărește viitoare postare -se vede și cerul!

    RăspundețiȘtergere
  10. pandhorei i-am răspuns mai sus!

    anonim
    Să fiu sincer, încerc să decupez imagini dintr-o altă realitate.
    Am fost pur și simplu luat pe sus!
    Vă împărtășesc emoțiile mele fără a scrie prea mult -ar merge și o nuvelă pentru cele 12 ore de „off road”!

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc