joi, 21 martie 2013

Umbra unui scaun

Ceea ce cauți ieri s-ar putea să găsești azi.
Asta nu pentru că timpul ți-a permis asta, ci pentru că pur și simplu ai căutat.


Scaunul l-am primit acum mult timp. Scaunul a ajuns la mine pentru a face loc într-o încăpere, într-o casă. Cu locul acela gol, rămas în urma lui, nu știu ce s-a întâmplat, în schimb, în lumina unui soare ce apune mi-am dat seama cât loc ocupă un scaun.

Dacă locul unui om este dat de mulțimea faptelor petrecute de el, atunci, pentru că sigur umbra unui om nu contează, locul unui scaun este dat de umbra sa.

Câștigă ceva scaunul dacă pe el stă un om? Nimic.
Pe scaun trebuie să stea o pisică. Pisica să toarcă nesimțit de mult, scaunul să doarmă, umbra să se-ntoarcă.


15 comentarii:

  1. parabola aproape Zen, binevenita!

    RăspundețiȘtergere
  2. ca răspuns la acest comentariu, v-am dedicat următoarea postare de astăzi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scaunul este un obiect neînsuflețit, deci ireal; ar putea fi ceva dar nu este. Soarele se reflectă în lemnul lui și proiectează o umbră; umbra trebuie să fie reală. Umbra este atunci măsura scaunului.

    Omul este, și el, o potențialitate. Existența se întâlnește cu el și atunci omul făptuiește; faptele îi sunt măsura.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, pentru experienta. De fapt, problema asta este fumata de 2 din cele mai destepte femei din lume (proiectarea pe ecran a datelor satelitice)

    RăspundețiȘtergere
  5. Lotus
    Oaii ce plouă afară!!!

    La fel ca spada pe vremuri, scaunul poate avea aceste felurite feluri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim
    Din corul bărbaților deștepți - extragem doar întrebarea:

    Cine sunt acele 2 femei deștepte, le vrem să știm și noi?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Se gaseau pe net , din aproape in aproape...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce reducție dragă, cât misoginism!
    ... din aproape în aproape...
    Să-ți mărturisesc ceva; din aproape- aproape am văzut Tropaeum Traiani, asta din cauza metopelor lipsă. La tine ce lipsește?

    RăspundețiȘtergere
  9. Oho, oho....nu-mi dau seama de starea afectiva atasata lui draga....esti suparat sau doar vrei sa persiflezi? Pai tu crezi ca eu tin minte tot ce citesc in diagonala? Unele lucruri le tii minte prin asociere ....sigur am plecat de la kovalevskaya....este posibil ca navigarea mea internautica sa ma fi dus la femei matematician celebre contemporane....pai tu crezi ca eu sunt enciclopedie?

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru cea de-a doua furnizăm un indiciu; marele poet Byron!

    P.S.
    Și diagonalele se educă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, da....nasol. Tu esti enciclopedie? Tu nu oferi niciodata raspunsuri clare. Doar umbra unor experiente.....oricum tu nu esti rac, iar eu sunt un tigru de apa cu afinitati pentru ....raci sau broaste testoase

    RăspundețiȘtergere
  12. http://ro.wikipedia.org/wiki/Ada_Lovelace

    RăspundețiȘtergere
  13. De ex combinatii de maria chudnowsky, claw free graph si errors in remote data computing.....
    Mai interesanta ar fi hypathia....pentru combaterea amneziei mizantropilor....ha, ha, ha

    RăspundețiȘtergere
  14. Hypatia (370 - 415)

    Hypatia, Alexandrian Neoplatonist philosopher and mathematician.

    Brutally murdered by a mob of monks agitated by Bishop Cyril and led by Cyril's right-hand man, Peter the Reader.

    Dragged from her chariot and into a church, she was stabbed repeatedly with oyster shells. Her naked body was burned to disguise the crime.

    Hypatia was not made a saint, nor honoured as a martyr.

    'Saint' Cyril, however, made the grade. A 'Pillar of the Faith' he was declared a doctor of the Universal Church in 1882. Cyril remains a luminary of the Coptic Christian Church to this day.

    P.S. Moartea Hypatiei nu-mi poate induce ... ha, ha, ha.

    Dragged from her chariot and into a church, she was stabbed repeatedly with oyster shells. Her naked body was burned to disguise the crime.

    RăspundețiȘtergere
  15. Pai eu ce spuneam....pt combaterea amneziei, dar am fost delicata si n-am spus amnezia misoginilor ci amnezia mizantropilor, gindind ca intotdeauna in spatele comportamentului unui barbat se afla o femeie....oricum si pe mine ma preocupa umbrele tale pt ca ma enerveaza chestia asta cu formarea imaginilor echo....asa ca subiectul este fierbinte....

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc