miercuri, 20 martie 2013

Din colecția de nori în așteptarea ninsorii

Norus fugaritus (din Est)

Norus incurcatus (din Vest)

Norus frontus (din Nord-Vest)
Există o politică a norilor, ea în mare se bazează pe vânt, adică se duc unde bate vântul.
Pentru a nu fi incompleți, amintim și de presiunea atmosferică, adică norii se lasă acolo unde vrea dânsa. Ați văzut nori lipiți de vreun perete? Nori care să se ascundă după ziduri, după ceva? A prins cineva vreun nor?
În dimineața aceasta am auzit că vine ninsoare din nou. O răzbunare perfidă a norilor.
Pozele sunt de ieri, cam la aceeași oră de azi.

7 comentarii:

  1. Cel mai mult îmi place prima imagine. Acolo cerul face un contrast puternic cu jumătatea de jos, pământeană.

    Am auzit și eu că va fi frig.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este asemănătoare cu cea de data trecută, numai că aceea nu era prima; văd că îți menții constant părerea. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aș fi vrut să te întreb tu pe care le preferi (dintre cele expuse recent), apoi m-am gândit că e deja o întrebare personală... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe cea din mijloc, îmi place inclusiv stâlpul de curent de înaltă tensiune.

    RăspundețiȘtergere
  5. :D

    Câteodată privesc la cer, mai ales vara. Anumite nuanțe de albastru mi se par fascinante. Uneori, când sunt nori albi care contrastează cu fundalul albastru din spate, imaginea rezultată e superbă. Când eram mic nu observam așa ceva.

    Mai nou am observat că îmi plac și picturile. Sau, ca să fiu mai exact, pozele cu ele, de pe net, nu prea am fost pe la galerii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Wooww...sunt minunate !!! Pace norul de la vest ...este mai intens :)...

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc