miercuri, 27 aprilie 2011

Un email valoros


Stand By Me | Playing For Change | Song Around The World from Concord Music Group on Vimeo.

 textul din email

Un remix de o valoare exceptionala. Este o varianta a celebrei melodii lansata de Ben E. King in 1961 interpretata de mai multi cantareti care... nu se vad intre ei, ......nu se cunosc si pe deasupra interpreteaza piesa in maniera proprie, fiecare la el acasa (imprastiati in toate colturile lumii). Tehnica a fost urmatoarea: Fiecarui cantaret i-a foat alocat un canal de inregistrare, fiind ulterior toti "mixati" in studio.

Interpretii acestui cunoscut hit "Stand By Me" sunt cantareti stradali, necunoscuti, chiar vagabonzi, oameni saraci, unii fara dinti in gura, altii orbi sau chiar membri din triburi indepartate, oameni de pe tot mapamondul .

De fapt, in viata , Dumnezeu iti poate da o voce extraordinara, un fizic si un talent iesit din comun, dar daca nu ai pe cineva ( un "inger pazitor care sa te sprijine si sa te ajute sa fie....."stand by me" cand e nevoie ,totul e inutil. Inutil pentru el , muzicantul stradal

dar nu si pentru noi cei care ne putem astfel bucura de "fiorul " muzicii ADEVARATE!

13 comentarii:

  1. o stiam. dar e foarte adevarat ce ai scris acolo. unde mai pui ca nu-ti trebuie ochi ca sa vezi, simti muzica

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Textul nu-mi aparţine aşa l-am primit.

    În schimb aceşti oameni sunt adevăraţii filosofi cinici ai acestor lumi, căci este un cinism să ai atâta talent şi să fii în continuare un om obişnuit, cum spun americanii: "ordinary people"!

    RăspundețiȘtergere
  3. negrii au o voce dată de undeva, un alb n-ar putea cânta aşa

    RăspundețiȘtergere
  4. Toţi avem nevoie de un înger. Şi nu numai ca să ne afirmăm într-un domeniu artistic.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Scorchfield:

    Adevarul este ca multi, daca nu cumva toti, au inceput sa cante pe strada, insa la ora asta ei deja au reprezentatii prin cluburi, au ajuns destul de faimosi dupa acest mix.

    In fapt, ei sunt dovada ca, daca ai o calitate de exceptie, trebuie sa iesi cu ea "in strada" - cineva te va descoperi la un moment dat. Un alt exemplu este romanul care are succes in Norvegia la emisiunea aia cu talentele (a fost si la noi, dar o cvasimizerie) desi el acolo munceste ca un soi de "cărăuş". Romanul-pianist din Norvegia nu a fost bagat in seama in Romania, dar acolo a ridicat sala si juriul in picioare.

    Asa cum nimeni nu e profet in tara lui, nici strazile nu sunt toate la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Karina

    Felicitările să le primescă autorii şi protagoniştii acestui videoclip!

    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. editorcassh

    Nu pot albii să le aibă pe toate!
    Vocea celor de culoare este într-adevăr deosebită, rar mai răsare câte un alb sau albă şi-i imită bine, îi imită deci!

    RăspundețiȘtergere
  8. Blue Freedom

    Eu subscriu cu muzele şi pot scrie cu o mâna pe inimă că am parte de aşa ceva! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Liviu Drugă

    Sigur că unii dintre cei ce au cântat în acest videoclip poate au ajuns mai departe în lumea muzicii şi au parte de succes, dar sigur nu toţi şi sigur cel puţin unul nu s-a despărţit de felul lui de-a fi şi dacă am cumva dreptate, atunci merită toată această reprezentare a celor anonimi, mai valoroşi uneori decât cei aflaţi în topul clasamentelor sau în clişeele mass-media.

    La noi, în ţărişoara noastră dragă, talentul este cum să o tai dincolo şi să devii cineva. Nu ştiu de ce, dar istoria de acum peste douăzeci de ani se repetă: să pleci dincolo!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu tot dau un link când suntem în context, pentru că îmi place foarte mult:

    http://tudorchirila.blogspot.com/2010/11/stateam-si-ma-gandeam.html

    Dincolo de asta, găseşti şi acum muzică frumoasă. Trebuie doar să fii selectiv.

    Şi încă ceva ce mi-a plăcut şi am pus la mine pe blog:

    http://blog.matinal.org/2011/03/where-hell-is-matt-2008.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Scorchfield

    Da, asa este. A revenit tendinta de a vedea plecatul din tara ca pe sinigura solutie de a duce o viatza decenta. Cum eu am ratat momentul (nici atunci nu eram foarte sigur), nu imi ramane decat sa cred ca voi da in final lovitura. Sper ca "in final"sa nu fie chiar la final :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Liviu

    Visele de "final" nu mai au nici o valoare dacă şi eu cred că tu ştia asta, dacă orice moare poate duce la o renaştere: eu n-am vrut să scriu că "un jut în cur este un pas înainte", dar am scris!

    Am avut multe insatisfacţii în viaţă, nici acum ele nu încetează să apară, viaţa mea şi a ta nu este un manual pentru alţii.

    În felul revoltat de-a dori să termine frustrarea; te înţeleg.

    :)

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc