joi, 23 mai 2013

Vizitatorul țepos


Ieri am primit de dimineață o vizită, un arici trecea alene prin fața noastră.
Piciorul din spate îl târa încet și fiindcă nu dădea semne de frică l-am luat și l-am ținut într-o cutie de carton. Acolo a primit o porție de parizer.


După-masa l-am dus la veterinar.
Piciorul nu avea semne sau răni; poate că este așa din naștere, ne spuse veterinarul.
Toată noaptea a bântuit prin bucătărie. Avea o farfurioară cu lapte și una cu apă, plus porția dublă de parizer.


A doua zi de după-masă a încercat de câteva ori să evadeze. Atunci l-am dus în grădina vecinului, de unde și probabil venise. N-am apucat să-i punem vreun nume, dar când îmi voi aminti de el, mă voi gândi la ariciul șchiop.

4 comentarii:

  1. O să fii, dacă nu ai şi ajuns, un adăpostitor de suflete rătăcite, fie şi vremelnic, şi nu mă îndoiesc că nu le-ai fi unul al protecţiei depline.
    Mica gingăşie ţepoasă a găsit parizerul pe placul ei?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cașcavalul văd că șade bine-mersi pe jos. Nu mai fac ăștia mâncare ca înainte. Pline de E-uri... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Camelia
    Lăsați animalele să vină la mine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lotus
    Ariciul este omnivor, la fel ca omul. :)

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc