vineri, 31 mai 2013

La taclale cu căpșuni


Mâna-căpșună are patru degete drepte și al cincilea opozabil este atrofiat, asta nu înseamnă că mâna-căpșună nu poate face semn cu mâna. Așa m-a trimis să-mi aduc aparatul de fotografiat.

Când m-am întors, deja erau patru personaje; ochii-căpșună, mâna-căpșună, trei_degete_unite și ultima: umflata-căpșună. Le-am surprins discutând aprins despre vreme. „Cică are să plouă!”

La prânz un soare fierbinte despărții norii și-i ținu așa până spre seară. Timp în care căpșunile au pus-o de-o șezătoare.


Pe furiș a venit și căpșuna_inimoasă, care le-a făcut pe celelalte să râdă și-au ținut-o așa până la primele fulgere, apoi repede în frigider.
 

Apoi, seara a venit și furtuna promisă.


5 comentarii:

  1. tu le-ai plantat? le-ai modificat genetic turnindu-le apa procesata de tine?

    RăspundețiȘtergere
  2. atmosfera terestra
    Nu, le-am luat din piață, eu abia strâng câteva din recoltă.
    8 lei kg (la Timișoara).

    RăspundețiȘtergere
  3. 8 lei/kg mai peste tot, dar mai rar ciudăţele printre ele ca acelea ale tale, înfofolite unele într'altele, cum par.

    Timişoara, Parcul Rozelor; parcul copilăriei mele.

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc