marți, 28 mai 2013

Înainte de ploaie


Câmpul la începutul lunii mai. Culori pe care orice pictor le-ar invidia. Macii apar ca niște amprente arse până la roșu în aerul verde, mușețelul ce face excepție prin ochii lui galbeni mirați.


Câmpul este jos. Sus păsările stăpânesc cerul. Este înainte de ploaie. Orice eveniment înainte pare pregătit pentru, dar de cele mai multe ori nu este așa. Orice eveniment apare pentru că după el apare altul și felul acesta nu schimbă cu nimic ordinea lumii, numai noi ne închipuim asta și încercăm din răsputeri să ne agățăm de meteorologie, ecologie, biologie, ne mai agățăm de propagandă, de inutil și de futil, altfel viața ar fi așa de frumoasă că raiul n-ar mai exista.

11 comentarii:

  1. Hmm... oare mi-a ajuns prin spam ultimul comentariu? :) (de la postarea precedentă)

    RăspundețiȘtergere
  2. Care, care? spamul este gol!
    Îl publicam acum dacă era ceva acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil am ținut prea mult fila deschisă în browser înainte de a da drumul comentariului; o fi expirat sesiunea. Sau poate pentru că derulezi timpul invers, acum e înainte de ploaie. :)

    Scriam că încă n-am văzut După ploaie. Iată în schimb un alt film interesant pe care l-am văzut și care sper să îți placă. :)

    Legat de nota de pe IMDb, știu că ai folosit-o ca pretext pentru a sublinia calitatea filmului, altfel însă ea nu-i întotdeauna relevantă, din cel puțin două motive. Primul e legat de majoritatea care vede filmul: unora le place grosierul, la fel cum unora le plac manelele. Al doilea ține de promovare: am văzut filme interesante, cu substanță, prezentate ca filme horor sau cu crime, pentru că studiourile sunt interesate să vândă cât mai multe bilete. Ele au atras un anumit tip de spectatori, care pe urmă au fost dezamăgiți că nu au primit ceea ce căutau.

    Uite de exemplu două filme relativ noi care mie mi-au plăcut, Iron Doors și Passion Play, dar care sunt ambele cotate pe IMDb cu 4.3.

    RăspundețiȘtergere
  4. Câmpul cu romaniţă şi maci tremurători trăit cu genunchii verzi, când deasupra ta se leagănă primăvara, în ultima ei lună. Mi-e dor de un aşa câmp, mi-e dor de nişte senzaţii care de multă vreme au fost retrase din geologia sufletească.

    Cât despre un eveniment care se întâmplă, există un ceva care l-a anticipat. Iar asta mai mereu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lotus
    am văzut de Kim Ki Duk și Bin-jip (2004) "3-Iron", de „Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom” am și scris pe blog.

    De celelalte două nu știu nimic, am să mă uit.


    RăspundețiȘtergere
  6. Camelia
    Când eram mic îmi plăcea mirosul și gustul de mac. Am mâncat mac crud din măciuliile proaspăt culese, însă nu pot scrie cu certitudine cum era, știu doar că-mi plăcea.

    Ne dorim cu siguranță să găsim cauza fiecărui eveniment, dormim mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. hmm....și după ploaie , pe când ?? :)
    frumos este câmpul de mai ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Crisa,
    se spune că s-ar putea ca ploaia să nu se mai termine :)

    RăspundețiȘtergere
  9. :) neee, nu pot să cred ...o să se termine și o să apară ...curcubeul ;) , eu sunt optimistă :), deși am cam văzut live ce furtuni aveți prin București :) plus că ...eu am răbdare ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Confuzie totala. Deci, scorchfield din timisoara se afla sub influenta furtunilor de bucuresti? Te-ai mutat fara sa ne spui?

    RăspundețiȘtergere
  11. Este Confuzie Totală, un personaj din cărți? întrebare la Radio Erevan.
    Răspuns necifrat:
    Este și de multe ori citește cărți pe care le colorează.

    Deci Atmosfera Terestră are dreptate, în vest tocmai a trecut la amiază o furtună, la București nu știu ce se întâmplă.
    Nu m-am mutat.

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc