joi, 25 aprilie 2013

Clipa verde


În acea clipă am deschis radioul,
În acea clipă mașina a zvâcnit în a treia,
În acea clipă am coborât geamul.

Mai apoi, tot în acea clipă, un bec clipi în bord,
Mai apoi, tot în acea clipă, un copil a strigat,
Mai apoi, tot în acea clipă, am văzut un trecător mirat.

Totuși, tot în acea clipă, un porumbel a zburat,
Prea jos și o mașină l-a călcat.
Totuși, tot în acea clipă, o salvare a claxonat,
Purta un om de viață erodat.

Recunosc că am mai văzut și-un cer,
Tot în acea clipă,
Recunosc că am clipit încet,
Tot în acea clipă,
Recunosc că nu eram,
În acea clipă.
Visam doar, în acea limită.

3 comentarii:

  1. Ce flori sunt acelea care stau sa infloreasca? Margaritar? Ai margaritar la tine in curte? Ehei, nu-mi vine sa cred. Toate lucrurile frumoase trag la tine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce flori sunt acelea care stau sa infloreasca? Margaritar? Ai margaritar la tine in curte? Ehei, nu-mi vine sa cred. Toate lucrurile frumoase trag la tine?

    RăspundețiȘtergere
  3. Visător transcendent; cunoaştere superioară asupra. Şi participare.

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc