marți, 15 aprilie 2014

GiGi



Prieteni coborâți de la Gărâna, mai precis Brebu, ce-au aruncat (a)I-urile pe masă și supunându-mă la chinuri intense m-au încercuit cu brațelor lor împrejurul meu.

Prieteni coborâți cu peste zece ani în jos, care, mi-au explicat un fel de al_lor de a privi viața.
„Boys, you waste your time... with me... ”

Și mă întreb, de unde coborârea lor, de unde latitudinea, căci eu mai jos de Beatles nu am curaj. Recunosc că un Nat King Cole mai merge... și un Buddy Holl sau un Chuck Berry; și deja mă întind.

Și ei veniți cu taxi îmi pun în urechi Otis Redding.
Histemi (ἵστημι).

2 comentarii:

  1. Nimeni nu urcă şi nu coboară la fel; unele chestii coboară pe tot atât cât înalţă.
    Asta am simţit să scriu, potrivit or' ba.
    Melodia asta e ca o chemare, dar nu ştiu de ce, e ca şi cum ar fi una zadarnică.

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa este, eu n-o știam, dar musai s-o ascult din nou.

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc