marți, 16 septembrie 2014

Kinda promises... „Călătorie în Grecia”

Primele realizări mamut; 80x60 și 100x70 cm
Grecia văzută în felul călătorului Scorchfield va fi o expoziție de fotografie pe suprafețe mari.
Acum ne pregătim și alegem imagini.
Poate va fi și o proiecție, chestia cu legile drepturilor de autor în privința muzicii devine o problemă. Vom vedea.
Vor fi cam la 30 de exponate mari și cam tot atâtea mai mici.
Imaginile vor fi însoțite de texte.
Bineînțeles că antichitatea greacă va fi prezentă, dar nu numai, căci contemporanul ne ia pe dinainte.
Se poate numi asta o surpriză?

4 comentarii:

  1. Sigur ca poate fi considerat acest anunt drept o surpriza. Si unde vei expune, calatorule Scorchfield?

    RăspundețiȘtergere
  2. La Timișoara; mai departe nu știu, dar sigur voi încerca și în Grecia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand se va intimpla in Grecia si daca se va intimpla in Atena, as vrea sa stiu. Un nou anunt pe blog ar fi de ajuns. Iti las si site-ul unui loc al artelor care de curand mi-a trimis un e-mail prin care erau invitati artisti sa isi expuna lucrarile. http://www.vryssaki.gr/main.php

    RăspundețiȘtergere
  4. Parakalo Katia,
    Anunț sigur; Athina mi-a lăsat un loc plin, de nepătruns în inimă. Am ajuns să cunosc harta rutieră a orașului, când mă rătăceam -ceea ce era des, mă bucuram, cunoșteam locuri noi.

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc