joi, 11 iulie 2013

Tunel

Etriere legate de bare de oțel striat
Bolyai a demonstrat neuclidian că două paralele se întâlnesc, demonstrația este mai sus.
Tot din același ciclu; teorema: că dreapta este un arc de cerc. Demonstrația este mai sus.
Merită să amintim euclidian de secantele ce taie drepte paralele; dezvoltă unghiuri complementare în interior. Demonstrația este mai sus.
Toată geometria plană, cât și cea spațială (în trei dimensiuni) este mai sus.
Dacă tunelul acesta ar fi un tunel al timpului, atunci am demonstra Relativitatea Generală a lui Einstein: eu n-aș mai scrie acum și blogul meu nici n-ar mai fi. Demonstrația este mai sus.

7 comentarii:

  1. Eu mă uit la imagine şi mă simt ca prinsă într-o spirală rotitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. faci un furnal? sau este o opera de arta, distinctia casei tale in peisajul cu bere si macarale?

    RăspundețiȘtergere
  3. energia vitala
    Ca o formă de respect față de nume (energia vitală) răspund că sunt ceea ce fac, sunt faptele mele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place demonastraţia...de mai sus!

    RăspundețiȘtergere
  5. Scorchfield, şi cu moira!
    Glumeam, aşaşiaşa, da' să nu îmi spui că nu ai vedea rostul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Rodica
    Știam eu că cine va înțelege demonstrația mea! :)

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc