marți, 18 noiembrie 2014

Respirația unei priviri

Olympia Museum, Greece

La Olympia se poate respira o privire. La cât costă biletul de intrare, mi se pare ieftin. Mai sunt și alte forme curioase de cunoaștere, cum ar fi „oglindirea unei speranțe”; aici este scump.

Astăzi la Radio Cultural l-am ascultat pe Mircea Ghițulescu, asta cât mi-a permis drumul printre semafoare. Am auzit de la el că Ionesco, avea o mare problemă cu tatăl său, cu țara sa și a emis o părere despre ceea ce numea originalul; „Nu pot să fiu original atâta timp cât mă trădează expresia!”

Pentru a găsi o formă și a-i da dreptate, am ales acest akroterion, cu chipul zeiței Athina.
Este zeița originală, sau o trădează expresia?!
Să respirăm prima dată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

mesajele anonime nu se citesc