miercuri, 22 ianuarie 2014

Conjurația imbecililor politruci

Your men will fall by the sword, your heroes in the flight.

http://www.obiectiv.info/accidentul-aviatic-din-apuseni-filmul-evenimentelor-de-la-decolarea-avionului-pana-la-finalizarea-operatiunii_29706.html
Conjurația imbecililor scrisă de John Kennedy Toole este ceea ce trebuia să urmeze după De veghe în lanul de secară a lui Jerome David Salinger care apare ca o apoteoză a Idiotul-ui lui Fiodor Mihailovici Dostoievski, ne arată -toate trei, cu trei nume, prin multitudinea de personaje, tipologia oamenilor lipsiți de bun simț, a celor ce aspiră și nu transpiră, la oportunism, pe care eu îi numesc în final, politruci.

Dacă vreun ministru al țării mele (sau fost ministru) a citit cele trei cărți, va înțelege, dacă nu le-a citit, sigur este un politruc. Judecata mea simplă vine după ani și ani de așteptări, în care oameni nevinovați mor cu miile an de an pe șosele în lipsa autostrăzilor.

Coșmarul MIG-urilor s-a terminat numai acum câțiva ani și asta prin eradicarea oricărui zbor militar cu acest tip de avion.

Am trăit să o văd și pe asta, spun cei bătrâni, iar eu de vârstă nu mă plâng. Am trăi să văd că mor oameni din cauza neputinței unor miniștri, șefi de servicii, sau chiar înalte grade militare. Un cinic ar fi scris că era cazul. România are la conducere niște politruci, oameni fără nici o pregătire profesională și pe lângă asta sunt foarte lași.

România este condusă de conjurația politrucilor lași, această conjurație ar fi putut fi distrusă (parțial) de anvergura accidentului aviatic din Munții Apuseni, numai că ne lipsește personajul care poate să o facă. O dovadă în plus că primul ministru, de o lașitate binefăcătoare, respiră bine.

2 comentarii:

  1. Cred că totuşi prim-ministrul respiră greu, da' mereu se salvează.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din „să trăiți bine” ajungem la „respirați bine?”.

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc