vineri, 24 ianuarie 2014

Semnalul

extras din memoriile lui Alfred Arjénten, discipolul necunoscut al lui Nikola Tesla,
iarna lui 1896, ianuarie,

≪Fiind francez la origine, Nikola mă trimite în Transylvania pentru a găsi un perimetru care să corespundă măsurării unui nou parametru pe care tocmai îl descoperise.
„Înveți repede limba de acolo, căci este înrudită cu latina, ce naiba, suntem același imperiu...!”
Nikola Tesla, un mare admirator al antichității, se referea la Imperiul Habsburgic după cum am aflat mai târziu și nu la Imperiul Roman cum crezusem eu.

Citind cartea lui Jules Verne, Castelul din Carpați, profesorul meu era convins că undeva în munții din mijlocul curburii masivului Carpați se poate detecta cu ușurință câmpul care măsoară timpul.
N-am fost disperat nici când la vamă am pierdut jumătate de zi, sau când drumurile foarte proaste îmi produceau întârzieri zilnice de câteva ore, oricum cuferele cu instrumente ajungeau după mine la câteva săptămâni -fiind transportate separat pe Dunăre, ceea ce mă intriga era apatia și lipsa de mișcare a locuitorilor, aveam impresia că nimic nu le putea distruge modul lor de trai. Spre norocul meu aveam la mine un roman nou apărut în Anglia scris de un anume Bram Stoker, care făcea referire la locurile pe care le vizitam și din care citeam și mă amuzam zilnic.

10 februarie

Am primit instrumentul perfect, el a fost adus în mai multe transporturi pentru a nu fi furat și asamblat de alții, cu toate că nimeni nu știa nimic despre el. Dar cum povestea telefonului este încă vie în mintea mea, mi s-a părut normal ca toată procedura să dureze atâta.
La hotelul din cetatea Alba unde stau, nimic nu lasă bănuieli, suntem niște arheologi veniți să caute comori în cetățile dacice. În acest sens, ne ajută foarte mult recomandarea domnului Hasdeu, prieten foarte bun cu Nikola, cu toate că acesta este din țara vecină.

14 februarie

Împreună cu companionii mei am ajuns în satul care ar desemna geografic un epicentru pentru lansarea semnalelor speciale descoperite de Tesla. Instrumentul perfect reușea să trimită semnale până în America, și asta cu cea mai mare viteză. Numai acordarea lui ne-a luat câteva zile, pentru că vedeți dumneavoastră, sensibilitatea lui ține de locul unde se află, de presiunea atmosferică, umiditate, magnetismul solului și mai ales de ecoul munților din apropiere.

18 februarie

Am trimis un ghid semnal prima dată, pentru a deschide o fereastră în câmpul magnetic de maximă intensitate aflat la cel mai apropiat punct Lagrange. După câteva secunde am primit semnalul înapoi rezonat prin instrumentul perfect aflat la Nikola, în America, mai precis lângă cascada Niagara, unde avea suficientă energie electrică pentru experimentele sale. Am încărcat pilele din nou și-am montat lira de memorie, care a stat toată noaptea deschisă pentru a reține semnalele trimise de peste ocean.
Lira arată asemeni unui picior posterior de cicadă, numai mult mai mare și cu mii și mii de fire de aur și traversau un perimetru asemănător cu cifra opt.

19 februarie

Am primit semnalul, dar nu-l putem descifra, îl reluăm de fiecare dată și nu înțelegem nimic.
Am trimis la oraș pe cineva să-i telegrafieze lui Nikola să ne spună ce se întâmplă.

20 februarie

Tesla ne-a răspuns imediat și ne roagă să-i trimitem lui semnalul captat, montând lira invers la instrumentul perfect. Cunoșteam procedura, numai că așa pierdeam semnalul primit și dacă dincolo nu-l mai primea nu ne mai puteam da seama ce s-a întâmplat de fapt.

21 februarie

Totul a mers perfect ieri, am reprimit un semnal inteligibil, care ne invita la așteptare, asta până dincolo se reușește o altă acordare.

22 februarie

Tesla ne roagă să fim pregătiți pentru că va trimite un semnal de mare intensitate, care va trebui, datorită antenelor montate, să facă înconjurul pământului prin punctele Lagrange. Îmi mai scrie că primul semnal era de fapt venit din viitor și că acum va răspunde.≫

Caietul cu însemnări al lui Alfred Arjénten a fost găsit de patrula imperială trimisă repede din cetate ca urmare a exploziei ce a survenit în după amiaza zilei de 22 februarie 1896. Suflul exploziei a dărâmat câteva case și a avariat biserica. Dintre săteni n-a pățit nimeni nimic, toți fiind la o sărbătoare, în schimb toți însoțitorii lui Alfred Arjénten au fost găsiți fără suflare, în afară de el care a surzit și și-a pierdut mințile.


Nikola Tesla se pare că a repetat experimentul mult mai târziu, cu un echipament mult mai puternic, asistat de Marina Militară Americană.
În caietul de observație ținut la laboratorul Westinghouse de la Niagara, s-a găsit o notiță care povestea de un semnal venit din viitor și care descifrat însemna o poziție geografică. Coada semnalului o forma literele SOS, ceea ce însemna o chemare în ajutor.
Nikola Tesla, a format un semnal asemănător, prin care a transmis că a poziționat cu precizie epicentrul semnalului și că va trimite ajutoare.
Într-una din notele sale târzii, Nikola Tesla avertiza asupra prăbușirii iminente a unui avion în zona în care l-a trimis pe Alfred Arjénten în iarna lui 1896. Iar, ideea de a răspunde acum nu i se mai pare bună, căci sigur s-a intercalat prea devreme peste operațiunile de salvare din viitor.

2 comentarii:

  1. Asta cu intercalatul prea devreme o fi, n'o fi, dar se zice că a făcut cu putinţă ca Roosevelt să-i poată întâlni pe pleiadieni.
    Da, dacă Tesla ar mai fi trăit, cine ştie ce şi cum...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta vine în felul în care lumea politică din România apelează la s.f. pentru a explica neputința lor.
    Semnalul care i-a întors pe toți...

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc