miercuri, 19 iunie 2013

Acum ceva despre căldură și despre apă

Șantierul Da Vinci - Michelangelo, Timișoara
Am înțeles că pentru unii azi a fost o zi prea călduroasă, caniculară. Au vuit salvările toată ziua.
Oamenii s-au ascuns în case la orele prânzului deja. Undeva în zona centrală a orașului, ascunși în pământ, doi sudori îmbrățișau o conductă enormă. M-am oprit și m-am uitat la ei multe minute. Am privit scena ca fiind desprinsă dintr-un film suprarealist. Ardoarea.

În căutarea apei - sacagiu voluntar

Setilă



2 comentarii:

  1. Caznă pe bieţii de ei, prinşi în ardoare; mă mir cum i-ai putut privi cu lesniciune, era o vreme de simţeai cum ţi se topesc oasele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cineva trebuie să le facă și pe astea; forma cinică de progres!

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc