luni, 2 ianuarie 2012

Obsesia de număr





Sub hiponoză.
Înregistrare.


Pe strada mea casele au numere, nu vă spun câte, deoarece așa veți putea afla numărul străzii mele!
Fiecare casă are un număr de persoane, de oameni am vrut să scriu, de câini sau pisici, de găini sau porci; și șoarecii și șobolanii au un număr...


Întrebare :
Ai primit comisia de recensământ?!


Femeia mi-a arătat la poartă legitimația, care avea un număr... 



Întrebare :
Lasă-mă cu numerele, este fumată, ai văzut și filmele... cu numere?!


Am văzut și toate sunt fumate!
Pe strada mea... cre_că mă repet, oricum, pe strada mea și norii sunt numărați, și mașinile, și oamenii. Pensionarii ies dimineața, când vine mașina de gunoi, sau nu vine, când trec hingherii sau li se pare, când se aud salvările sau le primesc. În plictiseala lor numără totul și eu când mă-ntorc rupt-n gură de la 
servici, ei îmi spun câte pisici au sărit gardul și câte găini au mâncat câinii mei...



Întrebare :
Asta cu mâncatul este o metaforă, dă bine cu pisica?!


Pe strada mea cresc multe găini, fiind atât de multe, câinii mei s-au gândit să le împuțineze, adică să le scadă numărul, adică să modifice numărul, adică este vorba de-un echilibru: ce-i prea mult ajunge și la alții!



Întrebare :
Câinii tăi mănâncă găinile vecinilor?


Da, este o noutate, sunt singurul, unicul, care pățește așa ceva? Unul nu există fără doi, fiind doi, câinii mei s-au gândit să fie folositori, să lucreze la număr.



Întrebare :
Acum înțeleg obsesia dumneavoastră cu numărul!


Numărul nu există decât atunci când este numărat, dumneavoastră aveți o obsesie...



Întrebare :
Acum ce numărați?


Întrebările pe care mi le puneți. Nici nu mă interesează câte sunt, mă interesează să le număr.



Întrebare :
Deci sunteți obsedat de numărat atunci?


Sunt obsedat atunci când cineva mă face obsedat... plus unu...



Întrebare :
Adică, încă o întrebare.


Acum nu, înainte da.



Întrebare :
Vă ajută discuția?


Pe dumneavoastră vă ajută când beți apă? Adică după ce apa pătrunde prin gâtlej, -vă este sete, mai puteți da înapoi? Adică în momentul când puneți întrebarea, vreți să aflați răspunsul? Adică așteptați, vă place așteptarea, aia care durează puțin -că n-aveți timp, că nu numărați, că nu vă place să numărați!

12 comentarii:

  1. :)
    Nenumărate (şi necunoscute) sunt căile Creierului aflat sub hipnoză!

    RăspundețiȘtergere
  2. o chestiune de suprarealism în fapt! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ahahaha foarte misto postul :)))
    daca avea si-un oarcare iz de....mosc sa spunem, si daca simteam gustul ciocolatei sub limba in timp ce citeam.... as fi afirmat ca este delicios! ;)
    ah, si-un zambet :)

    RăspundețiȘtergere
  4. este pentru acest început de săptămână, obositor în felul său începător!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Suprarealism?
    Atunci se potriveşte cu...

    http://www.youtube.com/watch?v=msANfCIVj3g&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  6. cum calculezi citi mEq de Sodiu sunt in 500 ml de solutie 0,9%? Este tot un numar, dar se pare ca imi trebuie. Si mi-e greu sa ma uit pe wikipedia - cu solutiile normale

    RăspundețiȘtergere
  7. Problema n-ar fi grea, dar lecțiile de chimie analitică se fac începând cu clasa a X-a și nici locul vreunui rezultat nu este aici.

    RăspundețiȘtergere
  8. adica nu vrei sau nu stii?

    RăspundețiȘtergere
  9. 1 mol Nacl = 23 + 35,5= 58,5 mg

    450 mg Na cl/58,5 = 7,69 moli NaCl

    adica citi mEq/l adica 7,69 X2 = 15,28

    RăspundețiȘtergere
  10. tu glumești?
    concentrația de 0,9% unde-i?

    RăspundețiȘtergere
  11. da. cred ca trebuia 4,5 g/58,5g = 0,0769 moli NaCl

    Deci in 500 ml sol NaCl 0,9 g% sunt 0,0769 moli NaCl adica 76,9 mEq Na.

    deci 153 mEq Na/l?

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc