vineri, 19 martie 2010

Protecţie


El îi pomeni de un cuvânt, iar Ea îl plimbă de atâtea ori prin minte până când acesta se lipi de-un axon, acesta sugrumat se aruncă în Marea Nelinişte, de acolo îl pescui o idee şi atunci Ea îl întrebă după un timp pe El: "De unde şti asta?"
El nedumerit răspunse: "Ce să ştiu?", dar îşi aminti; "Am citit undeva..."
"Citeşte-mi şi mie atunci!" articulă Ea imediat.
Spre seară El îi citi fraza în care cuvântul se pierdea, acolo între celelalte cuvinte părea blocat, nu se mai rostogolea aşa cum ştia Ea.
"Citeşte-mi Cartea atunci!" îi pomeni Ea a doua seară.
El începu să citească...

_____________________________________

imaginea am găsit-o într-o colecţie de wallpapers, nu-mi aparţine şi nu am niciun drept asupra ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

mesajele anonime nu se citesc