joi, 5 martie 2015

Lipeala fotografică

Piața Unirii Timișoara - în reconstrucție
Am lipit digital două panorame executate ieri în lumina unui crepuscul matinal datorat unor nori ce prevesteau o ninsoare care n-a mai venit azi. Am respirat!

Nu am încercat să retușez lipirea, ci doar să-i aleg o verticală favorabilă. N-am avut trepied pentru că nu m-am gândit deloc la el. O panoramă are cam 12 poziții executate una după alta în timp ce plimbi aparatul pe orizontală sau verticală. Viteza mișcării trebuie să fie constantă și nu rapidă, dar nici prea înceată.

Admir bogăția de culori datorată în primul rând contrastului materialelor de construcție, în planul de jos mai ales, dar și grămezilor de piatră bazaltică clădită în coșuri imense de rafie plantate spre centrul pieții. O plasă roșie aflată aproape de centrul de jos al imaginii năucește privirea.

2 comentarii:

  1. Pe când faci una la 360 de grade? Astfel încât să vedem de ex. turla bisericii atât în extremitatea stângă, cât şi în cea dreaptă? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici trebuie trepied, dar se face, zilele ce vin...

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc