marți, 3 iunie 2014

Mentalitatea românească vs. cealaltă

Despre Simona Halep, două păreri; prima:

≪Fostul mare jucător Ilie Nastase i-a criticat pe românii care o susțin pe Simona Halep, declarând că îi fac mai mult rău decât bine.

Cel poreclit "Nasty" este de părere că mesajele pozitive la adresa Simonei Halep îi sunt dăunătoare jucătoarei de pe locul 4 în clasamentul WTA, deoarece reprezintă un mod de a pune presiune. 

"Lumea ca spune ca e favorită, dar am văzut ca mai este și Șarapova... Dacă lumea spune, eu ce sa fac... Voi, din România, puneți prea multa presiune pe ea! Ce sa fac eu? Să-i spun că a câstigat turneul?

Îi faceți un rău Simonei Halep! Un mare rău! Toată lumea o vede deja în finală!
Poate eu și Țiriac suntem mai demodați", 
a spus Ilie Nastase la postul Sportro.≫

sursa:http://www.ziare.com/simona-halep/roland-garros/ilie-nastase-s-a-dezlantuit-romanii-ii-fac-un-mare-rau-simonei-halep-1302400 

A doua: 

≪Fostul mare jucător de tenis Mats Wilander a lăudat-o pe Simona Halep pentru modul în care recepționează presiunea ce apasă pe umerii săi.

"E bine ca Simona vorbește despre presiune pentru ca eu cred ca este una pozitivă. Trebuie să-i spunem „Bravo, Simona!”

Așa ajungi sa joci mai bine, așa scapi de gunoaie, de lucrurile care-ți distrag atenția și te concentrezi pe ce ai de făcut. Am crezut ca va fi un meci mai strâns, dar Stephens m-a dezamăgit, nu a fost prezenta pe teren. Simona face un turneu foarte bun", 

a spus Wilander la Eurosport.≫

sursa:http://www.ziare.com/simona-halep/roland-garros/o-legenda-a-tenisului-despre-halep-bravo-simona-asa-scapi-de-gunoaie-1302405

Un comentariu:

  1. Adevărul e că în realitate nici una dintre cele două alternative n-ar trebui s-o influențeze pe sportivă. Mă refer în cazul ideal.

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc