joi, 9 august 2012

Stahanov, Stepenici, Stanahovici


Trebuie să amintesc despre faptul că citind cele ce amintesc civilizațiile trecute,
nu mă recunosc în complexul acestora,
devin complexat în sânul propriei mele civilizații.
Se Moa


Nu vom percepe niciodată complexitatea ca fiind un real de folos, trebuie să reamintesc că un număr complex este un multiplu al radicalului din unitatea negativă.
Viața ne înconjoară cu un periplu care ne dovedește că lucrurile (faptele) nu se așează precum nisipul purtat de val pe o plajă, sau ca piatra aruncată de vreun torent pe-o coastă de munte. Lucrurile, asemeni faptelor, stau precum vreți voi: fie fals, fie adevărat.

L-am întâlnit pe Stahanov într-un congres de împrejurări, lucrarea prin care gazul să treacă prin subteran; estetica să primeze, aerianul conductei să dispare(ă) , să nu difuzeze: imaginii.

Am elaborat un cadru: asta este ceea ce mă reprezintă. Asta cu costuri mari trebuie rectificat, retușat, reanalizat.

Așa a apărut Stahanov, m-a ajutat să-mi îndeplinesc visul: Stahanov este vâslașul, călăuzitorul... muncitorul.

Am să dispar o perioadă, sigur voi fi altundeva, nu-i un secret: voi fi la Athina.

2 comentarii:

  1. Kalodromo ;) si te asteptam cu povesti

    Dupa 3 ani, probabil o sa ajung si eu din nou pe acolo, dupa ce m-am cufundat cu drag in diverse chestii cu specific: limba, muzica, mancarea. Oare cum va fi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim
    Acu plec, ne întâlnim în septembrie! :)

    RăspundețiȘtergere

mesajele anonime nu se citesc