miercuri, 22 iulie 2009

Marele arhitect + Marele constructor

Amândoi s-au întâlnit la mine spre seară. Ascunşi sub via veche plantată de tata, ne-am ferit de-o ploicică. Acolo, ascunşi în verde am băut din vinul distilat în spatele grădinii şi-am mâncat din pepenele verde îngheţat în frigider.
După o oră de discuţii am trecut la fapte.
Marele arhitect n-a ezitat să se ridice şi să închine un pahar în cinstea viitoarei construcţii. Cu planurile pe masă a început să-mi explice isteric ce înseamnă o nouă casă, o nouă viziune asupra habitatului uman. În timpul acesta, Marele constructor a terminat sticla: a doua pe care am adus-o, mai dădea şi din cap la spusele Marelui arhitect, pentru ca lichidul să ducă mai bine la vale.
Mai târziu un pic am bătut palma, Marele arhitect îmi proiectează o casă şi Marele constructor mi-o va construi.

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

mesajele anonime nu se citesc