luni, 29 iunie 2009

Filosof sau barman?

Într-o dinamică acutizată de ideea furtului, patronul de bar se înfiinţează la locul lui de creaţie la ora 5 dimineaţa. Pe jumătate beat, pe jumătate treaz, pe jumătate viu barmanul şef îi arată jignit soldul de casă înscris pe hârtia termică, elaborată de casa de marcat la un minut după traversarea sălii de acesta, de la toaletă la bar. Ceea ce nu putea să fie remarcat la prima vedere, era lipsa crasă a câtorva miare bune. În final la "număratul sertarului", acestea au reieşit prin minus.
Întrebarea patronului adormit, nervos şi frustrat:
- Unde sunt banii?
Pe jumătate beat, pe jumătate treaz, pe jumătate viu barmanul şef îi arată jignit o foaie de hârtie ce era aşezată sub o sticlă de şampanie pe jumătate goală, pe jumătate plină; fie cum vreţi dumneavoastră.
Patronului adormit, nervos şi frustrat citeşte cu voce tare:
ora 23.12: 120 lei la masa nr.4, pereche blondă la d-vostră a-ţi dat un vin reserve din clasa...
ora 23.25: 255 lei blondă cu ţâţe mari, aplecată tot timpul peste bar, a consumat: ... după ce a plecat cu d-voastră la toaletă mi-aţi interzis să-i cer bani;
ora 23.48: 124 lei sticlă de vin la şoferul blondei cu ţâţe mari, îmi permit să remarc: era urâtă!
ora 23.54: aprox. 400 lei, oaspeţi neaşteptaţi; într-o stare euforică v-aţi aruncat peste bar şi două sticle fumurii le-aţi ridicat deasupra capului şi printre mese v-aţi pierdut;
ora 0.15: 200 lei pe care i-am băgat în buzunarul din stânga sacoului d-voastră când m-aţi rugat şi v-aţi pierdut o oră cu bruneta cu sandale aurii şi care după părerea mea era îmbrăcată cu costum de baie, blue-marin;
ora 0.47: 147 lei a consumat familia F şi în lipsa d-voastră nu le-am cerut bani; căci săptămâna trecută când m-au implorat că nu au bani să plătească "încălzirea", dar că vă cunosc personal m-aţi certat că i-am scos un incisiv soţului;
ora 1.23: 235 lei vesel cum a-ţi apărut, a-ţi comandat un rând gratis la cei de la bar; noroc că la ora aceasta sunt puţini;
Patronului adormit, nervos şi frustrat remarcă:
- Este OK, te-am verificat doar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

mesajele anonime nu se citesc